);
U sklopu ovogodišnje Edukativne muzejske akcije radionicu SiSTEAM  ludbreškog mlina zajedno organizirali Muzej grada Ludbrega i STEM centar Lori

U sklopu ovogodišnje Edukativne muzejske akcije radionicu SiSTEAM ludbreškog mlina zajedno organizirali Muzej grada Ludbrega i STEM centar Lori

Od 18. travnja do 18. svibnja održava se 29. po redu Edukativna muzejska akcija, poznatija kao EMA u koju se i ove godine uključilo pedeset muzeja, galerija i kulturnih centara iz Hrvatske. Ovogodišnja tema akcije je Muzeji i STEAM pa je tako Muzej grada Ludbrega danas u suradnji sa STEM centrom LORI Ludbreg održao edukativnu radionicu pod nazivom SiSTEAM ludbreškog mlina.

-S obzirom da smo nedavno otvorili STEM centar u Ludbregu, tema se savršeno poklopila. Grupa učenika četvrtih razreda danas je pod vodstvom učiteljice Snježane Hranić izradila vodeničko kolo, a samoj radionici prethodila je kraća prezentacija o povijesti ludbreškog mlina na čijoj se lokaciji smjestio i sam STEM centar LORI – pojasnila je Jelena Koprek, voditeljica Muzeja grada Ludbrega. Nova radionica slijedi idući tjedan, a rezultat svega bit će online izložba na mrežnoj stranici Muzeja grada Ludbrega.

Muzeji su prepoznati kao mjesta učenja i drugačijeg iskustva učenja. Potiču kritičko razmišljanje i individualnost što je cilj i Newton soba tako da je suradnja Muzeja i STEM centra LORI također išla u tom pravcu. Muzeji nisu samo čuvari baštine već su i mjesto inspiracije za kreiranjem novih sadržaja.

-U muzeju djeca mogu dobiti informacije na drugačiji način od onoga u udžbenicima te time nadograditi postojeće teorijsko znanje uz mogućnost primjene istog na praktičnom nivou. Cilj je povezati ustanovu LORI sa školama te Newton module uskladiti s postojećim kurikulumom kako bi bili komplementarni i time omogućili istovremenu konzumaciju oba načina podučavanja – formalnog u školama i neformalnog u Newton učionicama – objasnila je Željka Marković-Bilić, ravnateljica STEM centra LORI Ludbreg.

Cilj radionice bio je pokazati kako društvene znanosti nisu odvojene od prirodnih i tehnoloških, već čine cjelinu. Učenici su osim informacija o ludbreškom mlinu i načinu izrade vodeničkog kola naučili i još nešto vrlo važno, a to je kako raditi u timu. Podijeljeni u ekipe po četiri učenika puno su jednostavnije i brže stigli do samog cilja i svaka je ekipa uspješno ispunila zadatak.

error: Sadržaj je zaštićen !!
Skip to content