);
Ludbreg dobio novog investitora: gospodarstvu su nužni Podravska magistrala,  brza pruga, aerodrom…

Ludbreg dobio novog investitora: gospodarstvu su nužni Podravska magistrala,  brza pruga, aerodrom…

Ludbreg je dobio novog investitora. Micro Matic, međunarodna industrijska grupacija sa sjedištem u Odenseu u Danskoj, preuzela je prije nekoliko dana tvrtku Oprema d.d. iz Ludbrega. Riječ je o međunarodnoj industrijskoj grupaciji s više od 1.300 zaposlenih i poslovanjem u više od 120 zemalja.

– Oprema je poduzeće koje izvrsno nadopunjuje osnovnu djelatnost Micro Matica jer posjeduje snažne kompetencije na području rashladne opreme koja je komplementarna Micro Maticovim proizvodima. To se poklapa s našim strateškim ambicijama da budemo u mogućnosti razvijati i nuditi našim kupcima cjelovita rješenja – rekao je Lars Gjødsbøl, izvršni direktor grupacije.

Kao i Micro Matic, Oprema je obiteljska tvrtka koja je vodeća na europskom tržištu rashladne opreme sa sjedištem i modernim proizvodnim pogonima u Ludbregu. Tvrtka je osnovana 1948. godine, a od 1992. godine u vlasništvu je obitelji Cvetko.

Dodajmo da će Domagoj Cvetko i dalje obnašati funkciju izvršnog direktora i nakon ove akvizicije.

Ludbreški gradonačelnik Dubravko Bilić pak kaže kako je ovo samo još jedna potvrda da je Ludbreg privlačan investitorima. Međutim, nužnost je razvoj prometne infrastrukture.

– Jedan od preduvjeta za nove investicije je i prometna povezanost. Mi dvadeset godina čekamo Podravsku magistralu dok su se u međuvremenu u drugim dijelovima gradili mostovi i tuneli. Pred svake izbore priča se o ulaganjima u željeznicu, a nama i dalje treba vlakom do Zagreba više od sat vremena. Da ne govorimo o tome da sjever zaslužuje i funkcionalni aerodrom. Danskim investitorima sigurno bi bilo lakše doći avionom do Varaždina, pa Podravskom magistralom koja je obećana prije dva desetljeća do Ludbrega – kaže Bilić. Pritom podsjeća i na projekt integriranog prijevoza koji je na čekanju.

Ludbreg i okolne općine imaju gotovi projekt jeftinijeg i funkcionalnog javnog prijevoza, ali država uopće ne prepoznaje potrebu da se to uvede, kaže Bilić.

– Cilj je uspostaviti prijevoz koji bi zadovoljavao potrebe naših sugrađana, ali i koji bi bio jeftiniji. Trenutno imamo situaciju da recimo iz Ludbrega do općine udaljene svega nekoliko kilometara vozi jedna ili dvije linije dnevno. Ako odete u jednu od okolnih općina autobusom, nemate se više isti dan kako vratiti. I ljudi su ovisni o automobilima. I zato je i ispred Opreme puno parkiralište. A svima su puna usta obnovljivih izvora energije, smanjenja emisije plinova i slično – kaže Bilić.

Integrirani prijevoz je jedan od najvažnijih projekata ne samo Ludbrega već i svih okolnih općina, ali i županije. Uz sam projekt integriranog prijevoza, Grad Ludbreg je pripremio i i projekt punionice vodika odnosno proizvodnje solarne energije

– Ukoliko bismo radili klasičnu priču ona bi bila puno jeftinija, ali očekujemo da bismo se mogli javiti na neki od natječaja upravo koji potenciraju autobuse ili na električni pogon ili na vodik. Očekujem da ćemo uspjeti pronaći financiranje za ovaj projekt jer je uistinu kvalitetan i vrijedan i sve susjedne općine jednako su kao i mi zainteresirane da on zaživi. Vjerujem da će netko u zagrebačkim uredima, među onima koji donose odluke, shvatiti koliko je bitan ravnomjeran razvoj Hrvatske, koliko su bitne investicije i koliko je u konačnici bitna prometna povezanost. Realizacija projekta bi ujedno značila i uštedu gospodarstvu jer bi stanovnici našega kraja mogli s posla i na posao odlaziti autobusom koji je jeftiniji od javnoga prijevoza, a tu je i smanjenje emisija stakleničkih plinova. Osobno mi je želja da ovaj projekt što prije zaživi. Jer sada imamo ljude u općinama odsječene od gradova – rekao je gradonačelnik Ludbrega.

error: Sadržaj je zaštićen !!
Skip to content