);
Grad Ludbreg uputit će Županijskoj skupštini zahtjev za povjeravanje poslova izdavanja akata vezanih uz gradnju Gradu Ludbregu

Grad Ludbreg uputit će Županijskoj skupštini zahtjev za povjeravanje poslova izdavanja akata vezanih uz gradnju Gradu Ludbregu

Na 30. sjednici Gradskog vijeća Grada Ludbrega, održanoj 30. prosinca 2024. godine jednoglasno je usvojena Odluka o upućivanju zahtjeva Županijskoj skupštini Varaždinske županije za povjeravanje poslova izdavanja akata vezanih uz gradnju Gradu Ludbregu. Cilj ove odluke je omogućiti Gradu Ludbregu samostalno upravljanje prostornim uređenjem i izdavanjem dozvola, čime bi se značajno unaprijedila učinkovitost ovih procesa.

Trenutno poslove izdavanja građevinskih i lokacijskih dozvola za područje Grada Ludbrega te općina Martijanec, Sveti Đurđ, Veliki Bukovec i Mali Bukovec obavlja Ispostava Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo Varaždinske županije, smještena u Ludbregu na adresi Trg Svetog Trojstva 14. Preuzimanjem ovih poslova Grad Ludbreg će, uz prethodno dobivenu suglasnost tijela državne uprave, organizirati rad kroz osnivanje Zajedničkog upravnog odjela sa sjedištem u Ludbregu, čime će se osigurati kvalitetnija usluga za građane.

-Ova odluka omogućit će nam da brže i učinkovitije reagiramo na zahtjeve naših građana. Decentralizacijom ovih poslova postajemo samostalniji i prilagodljiviji potrebama lokalne zajednice. Građani će dobiti kvalitetniju i dostupniju uslugu, a Ludbreg se pozicionira kao administrativno i gospodarsko središte ovog dijela Varaždinske županije – istaknuo je gradonačelnik Dubravko Bilić.

Povjeravanjem poslova lokalnim vlastima želi se osigurati učinkovitiji sustav u kojem građani više ne bi ovisili o županijskim tijelima. Gradovi poput Ludbrega, koji sigurno bolje razumiju lokalne potrebe, u mogućnosti su brže reagirati i prilagoditi procese zahtjevima građana. Ovo će unaprijediti kvalitetu pruženih usluga, ali i omogućiti kvalitetan razvoj lokalne zajednice kroz transparentnije i brže izdavanje građevinskih dozvola i drugih akata.

Prema odluci, Grad Ludbreg će organizirati povjerene poslove kroz Zajednički upravni odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo, koji će obuhvatiti i općine Martijanec, Sveti Đurđ, Veliki Bukovec i Mali Bukovec. Sporazum s Varaždinskom županijom definirat će detalje preuzimanja poslova, uključujući prijenos službenika, opreme i arhiva. Financijska sredstva za rad osiguravat će se u proračunu Grada Ludbrega.

-Odluka Gradskog vijeća rezultat je naše predanosti jačanju lokalne samouprave i stvaranju modernog sustava javne uprave koji je u službi građana. Ludbreg ovim preuzima odgovornost, ali i priliku za daljnji razvoj naše zajednice – zaključio je gradonačelnik Bilić.

Grad Ludbreg nastavit će s inicijativama koje podržavaju decentralizaciju, osnaživanje lokalnih institucija i unapređenje kvalitete života građana.

Skip to content