);
Citroenovi old timeri u Ludbregu

Citroenovi old timeri u Ludbregu

Izuzetno bogat program za svoje članove pripremili su vodeći ljudi ‘Croatian 2cv Citroen Cluba’. Prvi ovogodišnji susret vlasnika Citroenovih old timera organiziran je u Ludbregu, Kalniku i Križevcima, a drugi će najesen biti organiziran kao piknik na Žumberku. Susret u Ludbregu organiziran je uz pokroviteljstvo Grada Ludbrega i uz pomoć Turističke zajednice područja Centar svijeta. Croatian 2cv Citroen Club ima 80 članova, predsjednik je Bojan Dvoršek iz Samobora, a dopredsjednik naš Ludbrežanin Mario Patafta. Za susret u Ludbregu, Kalniku i Križevcima prijavljena su 42 stara Citroenova vozila iz Hrvatske, ali i susjednih zemalja ponajprije Mađarske i Slovenije. Radi se ponajviše o Citroenovim modelima iz A serije ‘Spačekima’, ‘Dianama’ i ‘Ami osmicama’ uz poneku ‘Žabu’ koja je već bila napredniji model poznat po podvozju s hidrauličkim sistemom podizanja karoserije.

– Prošle godine ‘Croatian 2cv Citroen Club’ proslavio je 25 godina uspješnog djelovanja i za nas kažu da smo najorganiziraniji klub u Hrvatskoj. Na nacionalnoj razini dvaput godišnje organiziramo susrete vlasnika starih Citroenovih vozila, a svake druge godine sudjelujemo na susretima koji su organizirani na svjetskoj razini. Prvi dio susreta pod nazivom ‘Spačekom v Ludbreg’ započeo je na Dan državnosti kod ribičkog doma. Očekujemo oko stotinjak ljudi za koje smo pripremili niz raznovrsnih sadržaja od zabave uz orijentalne plesačice iz Preloga, uz razgledavanje grada i okolice, uz izložbu vozila pod šatorom na Trgu Svetog Trojstva te posjet kipu svetog Vinka. Organizirali smo i dva koncerta zabavne glazbe od kojih valja naglasiti rock nastup grupe ‘Nasljednici’ koju vodi poznati televizijski voditelj Branimir Farkaš uz kojeg sviraju i njegovi sinovi – rekao je Mario Patafta.

Citroenovom eventu u Ludbregu prisustvovali su Matija Kociper i njegov sin Maks koji su vlasnici čak pet starih povijesno vrijednih Citroena. Naime, oni u svojoj old timer kolekciji imaju i Spačeka i Dianu i Ami 8 i Žabu te prerađeni kabriolet Barton. Naravno, susreli smo i Stjepana Komara iz Bolfana kojeg smo vam već prošle godine predstavili kao velikog zaljubljenika u mehaničke pisaće mašine i Citroenova vozila iz prvih serija.

Nakon Ludbrega susret se nastavlja drugim dijelom manifestacije nazvane ‘Spačekom na Kalnik’. Tamo će vlasnici starih Citroenovih vozila posjetiti Vinariju Kešer te izložiti svoja vozila na glavnom gradskom trgu u Križevcima. Ekstremno niska kotizacija za ovaj Meeting iznosi svega 45 €ura zahvaljujući mnogobrojnim sponzorima koji su prepoznali značaj ovog susreta.

Došli ste na ovaj Citroenov Meeting i dopalo vam se. Evo kako se postaje ljubitelj vozila koje nema automatski mjenjač, zračne jastuke, navigaciju, parkirnu kameru i druge novotarije i ide oko 80 kilometar na sat.

-Kao klinac od deset godina naučio sam voziti Spačeka za vrijeme ljetnih praznika kod djeda. Kao djeca, malo smo se vozili, a više ga popravljali i tu se stvorila ljubav sa zavjetom da ću jednog dana imati novog Spačeka. Dvadesetak godina kasnije, kad su se riješili osnovni egzistencijalni prioriteti, naravno da se oni više nisu proizvodili, te je ostala opcija obnove jednog od djedovih Spačeka. Kroz tadašnje društvene mreže i razne forume upoznao sam i druge zaljubljenike u Spačeke i tako smo s vremenom osnovali klub, organizirali lokalna druženja, zajedničke izlete, skupove, razmjenjivali informacije, prikupljali literaturu i dijelove sve dok se nije skupila kritična masa parametara za odluku da ću početi projekt restauracije svog Spačeka. Unatoč višegodišnjoj pripremi, postupak restauracije bio je organizacijski vrlo zahtjevan, trajao je godinu dana, a sastojao se od pjeskarenja šasije i podvozja, cinčanja dijelova, obnove limarije, motora i mehanike, tapeciranja, lakiranja te finalne montaže. Jasno vam je da moj Spaček sada nema cijenu – pojasnio je Mario Patafta.

error: Sadržaj je zaštićen !!
Skip to content