);
OŠ Ludbreg uključila se u projekt „Uz čitanje riječi rastu”

OŠ Ludbreg uključila se u projekt „Uz čitanje riječi rastu”

Osnovna škola Ludbreg ove se školske godine uključila u međunarodni eTwining projekt Uz čitanje riječi rastu / Words grow by reading kojeg su osmislile učiteljice OŠ Ladimirevci Ljiljana Marinjak i Marija Bulut Lukačević u suradnji s učiteljicom Monikom Mužar-Kos iz OŠ Hinka Juhna iz Podgorača.

Projekt za cilj ima približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.

U ludbreškoj osnovnoj školi projekt s učenicima 6. a/b i 8. a/b razreda provoditi učiteljica hrvatskoga jezika Nataša Sedlar.

Projektne aktivnosti započeli su učenici 6. razreda koji su čitali zbirku pjesama Grigora Viteza.

– Učenici su izražajno čitali odabrane pjesme, iznosili svoje misli i osjećaje, objašnjavali vlastito razumijevanje pjesničkih tekstova. Neki učenici izrazito vole crtati pa su neke pjesme i ilustrirane. Zatim su se poigrali pjesmama tako da su u odabranu Vitezovu pjesmu unijeli jednu svoju strofu, a svi ostali pogađali su koja je strofa “lažna”. Bilo je veselo, zanimljivo i katkad nimalo jednostavno otkriti uljeza. Tako su Vitezove pjesme “narasle”, a i mi svi zajedno s njima. Pjesme smo izložili u obliku plakata. – poručila je profesorica.

Učenici 8. razreda za zadatak su pak dobili pročitati zbirku humoreski Ephraima Kishona „Kod kuće je najgore”. Nakon samostalnog čitanja zajedno su ih analizirali na satu.

-Uspoređivali su humoreske te citirali primjere humora, ironije i satire. Prepoznavali su svevremenske i općeljudske vrijednosti i ideje koje tekstovi prenose. A zatim su prema svom izboru te ideje ili humoristične citate unosili u straničnike (knjižne oznake) koje su izrađivali u Canvi te se prvi put okušali u novom digitalnom alatu. Nasmijali smo se te učili zabavljajući se. – zaključuje profesorica Nataša Sedlar.

error: Sadržaj je zaštićen !!
Skip to content