Osnovna škola Ludbreg završila je s provedbom projekta “LORA-laboratorij održivog razvoja” u sklopu kojeg je realizirala 2 školska projekta – obnovu Senzornog parka te izradu Dječjeg hrvatsko – romskog rječnika – s kojima je predstavljala Varaždinsku županiju.

Glavni cilj projekta Senzorni park bio je obnoviti postojeću infrastrukturu parka te potaknuti učenike i učitelje da ga koriste u nastavne svrhe. Učenici su tijekom jeseni, pod vodstvom svojih mentora, osvježili park bojom, izgradili i postavili klupice, kopali i uredili stazice, posadili drveće te pripremili i posadili uzdignute gredice.

Dječji hrvatsko-romski rječnik projekt je koji rješava jezičnu barijeru djece pripadnika romske manjine. U pripremu rječnika bili su uključeni učenici produženog boravka, njih 72.

Skupinu učenika koja je ilustrirala rječnik vodio je učenik 6. razreda kojeg je mentorirao volonter, djelatnik Centra za kulturu i informiranje „Dragutin Novak”. U rječnik je uvršteno ukupno 212 riječi, 20 brojeva i 45 svakodnevnih fraza.

Djeca romske nacionalnosti kojima hrvatski nije materinji jezik, koristeći rječnik moći će lakše razumjeti nazive za dijelove tijela, članove obitelji, životinje, pojedinu odjeću, predmete, voće, povrće, školske predmete i slično.

Rječnik je tiskan u nakladi Centra za kulturu i informiranje „Dragutin Novak” u 300 primjeraka koji su podijeljeni učiteljima, asistentima, učenicima OŠ Ludbreg, dječjim vrtićima na području Grada Ludbrega te udrugama i centrima na području Grada koji rade s djecom.

Kako se projekt LORA privodi kraju, u tijeku je ocjenjivanje školski projekata, a jedan od elemenata za ukupnu ocjenu biti će zbroj glasova “publike”. 

Glasati možete OVDJE.

Broj lajkova nije ograničen i moguće je glasati za više projekata.  Zbroj svih glasova bit će važan parametar u ukupnom ocjenjivanju vrijednosti projekata. Glasanje je otvoreno do 22. veljače 2021. u 23:59.