Dan crvenih haljina je akcija, javnozdravstvena kampanja,  pokrenuta kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena.

“Moždani udar u žena nedovoljno je prepoznat, nedovoljno istražen i nedovoljno liječen.” – navodi HZJZ.

Prva kampanja „Dan crvenih haljina“, #nosicrveno, odnosno, „Go  Red for Women“ pokrenuta je u Americi, a danas je to međunarodna kampanja  posvećena prevenciji, dijagnostici i kontroli kardiovaskularnih bolesti, što uključuje bolesti krvnih žila srca i mozga kod žena.

Američko kardiološko društvo pokrenulo je kampanju 2004.godine u SAD-u, a Svjetska kardiološka federacija kampanju je proširila na razini svijeta.

Danas više od 50 zemalja provodi nacionalne kampanju „Go  Red for Women“ #nosicrveno, podižući svijest i osiguravajući sredstva za borbu protiv srčanih bolesti i moždanog udara, kroz organizacije stručnih skupova, edukacijskih promotivnih kampanja, modnih revija, zdravstvenih pregleda, sportskih događaja.

Simbol kampanje je crvena haljina – haljina kao univerzalna slika žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja.

Kampanja ima za cilj potaknuti žene da se brinu o svom zdravlju, prvenstveno zdravlju srca i krvnih žila, jer je većinu tih bolesti moguće spriječiti zdravim životnim navikama, a isto tako želi potaknuti stručnjake u zdravstvu  na posebnu pozornost za srčani i moždani udar kod žena, zbog njihovih razlika u odnosu na muškarce.